מדוע להשקיע בהונגריה שאלות ותשובות

בודפשט, הונגריה, היא עיר המלאה בתיירים והשכרות אייר בי. בבודפשט ישנן מעל ל- 300 דירות הרשומות באייר בי.אן.בי 1. חלק גדול מהן מושכרות למספר גדל והולך של סטודנטים זרים, הלומדים באוניברסיטאות הטובות הרבות של בודפשט2.

  1. מי היא מוניקה סטארק?
  2. למה בודפשט?
  3. אסטרטגיית ההשקעה וסיפור ההצלחה שלנו
  4. למה משקיעים צריכים לסמוך עלינו?
  5. לקשפונט הונגריה קיי.אף.טי ורילטיבנדלס

מי היא מוניקה סטארק?

 

במשך 20 שנה, כמנכ"לית לקשפונט הונגריה קיי.אף.טי, צברתי ניסיון רב בעבודה עם משקיעים מקומיים וזרים כאחד. העבודה שלי כוללת מכירה ורכישה של נכסים, ניהול השכרות וניהול שלושה משרדי נדל"ן במרכז בודפשט. אני גם משקיעה בשוק הנדל"ן ההונגרי ומנוסה בניהול צרכי המשקיעים בשוק זה, לרבות היבטים משפטיים, מיסוי, חוזים, עמלות ומורכבויות השקעה אחרות. להלן נקודת המבט שלי על שוק הנדל"ן בבודפשט.

 

למה בודפשט?

 

מדוע להשקיע בהונגריה, בודפשט

בודפשט, הונגריה, היא עיר המלאה בתיירים והשכרות אייר בי.אן.בי כל השנה, חלום שמתגשם עבור המשקיעים. בבודפשט ישנן כמעט 3001 דירות הרשומות ב- אייר בי.אן.בי. חלק גדול מהן מושכרות למספר גדל והולך של סטודנטים זרים, הלומדים באוניברסיטאות הטובות הרבות של בודפשט2.

אלפי סטודנטים מרחבי העולם מגיעים לבודפשט מדי שנה כדי ללמוד והם זקוקים לדירות להשכרה2. משקיעים חכמים יכולים לספק את הצורך הזה. בלקשפונט הונגריה קיי.אף.טי, הצוות שלי ואני מוצאים נכסים מתחת לשווי השוק שלהם ואז משפצים, מחדשים או משנים את יעודם של נכסים אלה על מנת להעלות את ערכם, ומשכירים אותם לסטודנטים.

מאז 2014 מחירי הנדל"ן בבודפשט נמצאים במגמת עליה3, ויצרו הזדמנויות אטרקטיביות למשקיעים. בודפשט היא אחת הבירות הזולות ביותר באירופה4, ומשקיעים רבים מגלים בה עניין כיוון שהם מאמינים כי מחירי הנדל"ן ימשיכו לעלות 4. מחיר השכירות ביחס למחיר הנכס הוא מהגבוהים באירופה5.

 

אסטרטגיית ההשקעה וסיפור ההצלחה שלנו

 

אחד מסיפורי ההצלחה שלנו מוצג להלן.

Monica article properties 1 non fin promo HEB

אחד מסיפורי ההצלחה שלנו מוצג להלן.

בשנת 2017, רכשנו דירה בבית יפהפה זה במרכז בודפשט.

בעזרת שינוי ייעוד הדירה, הצוות שלי ואני הצלחנו להשכיר את הדירה (לפי חדר) לסטודנטים זרים שהגיעו לבודפשט כחלק מתוכנית ארסמוס. בדרך זו, הכפלנו את הכנסות השכירות החודשית הבסיסית מהנכס.

השכרת דירת ארבעה או חמישה חדרים לפי חדר היא אסטרטגיה מצויינת בה ניתן כמעט להכפיל את הכנסות השכירות שלך, לעומת השכרת אותה דירה רק לשני אנשים המעוניינים בדירה גדולה. זה היה רעיון מבריק שהוצע על ידי נועם עמרם, מנכ"ל רילטיבנדלס. אם נמשיך באסטרטגיה זו בעתיד, נוכל להגדיל את הרווחים מעבר לאלה המקובלים בשוק הנדל"ן ההונגרי.

כאשר מכרנו את הנכס בסופו של דבר, הוא נמכר ברווח הודות לעבודה המצוינת של הצוות שלי ברכישת נכסים מתחת לשווי השוק שלהם והגדלת ערכם לאורך זמן.

כמובן, זוהי רק אחת מאפשרויות ההשקעה הרבות בנכסים הפתוחות בפני משקיעים בבודפשט ובהונגריה כולה.

 

למה משקיעים צריכים לסמוך עלינו?

 

עם 20 שנות ניסיון, לקשפונט הונגריה קיי.אף.טי מיומן בליווי משקיעים בתהליך ההשקעה ובטיפול בכל המורכבויות של ניהול נדל"ן ונכסים, ומאפשר למשקיעים זרים להשקיע, להתרווח וליהנות מתשואות נאות על השקעתם. 

אנו מטפלים עבור בעל הנכס בכל נושא הקשור לנכס תמורת תשלום חודשי. עלות זו הינה יחסית לדמי השכירות וכוללת בין השאר מציאת שוכרים, גביית שכר דירה, ניקיון, תיקון נזקים, שיפוץ, החלפת מנעולים, תחזוקת גינה ושיפוץ מלא. 

אם וכאשר הבעלים של הנכס מבקש למכור את הנכס, אנחנו דואגים לפרסם את הנכס בשוק ולמכור אותו. 

כתוצאה מכך, הצוות שלנו מסוגל ללוות השקעות לטווח קצר ולטווח ארוך גם יחד. בהשקעות לטווח קצר, אנו שואפים לייצר רווח מיידי על ידי מכירת הנכסים. ניתן להשיג זאת בדרך כלל על ידי שדרוג הנכס. אם משקיע בוחר לא למכור את הנכס, אנו נחפש דייר ונשכיר אותו.

 

לקשפונט הונגריה קיי.אף.טי ורילטיבנדלס

Monica article with Noam

 

 

המטרה העיקרית שלנו היא לבנות קשרים ארוכי טווח עם השותפים שלנו, וזה מתאפשר רק אם הלקוחות שלנו מרוצים. השותפים שלנו הם מומחים באזור שלהם. כעת אנו מאפשרים כעת להשקיע בבודפשט באמצעות הפלטפורמה של רילטיבנדלס. משמעות הדבר היא כי אתם יכולים להשקיע סכום קטן וליהנות מהפוטנציאל של שוק הנדל"ן ההונגרי.

 

 

מחברת: מוניקה סטארק, מנכ"לית לקשפונט קיי.אף.טי.

 

 


תוכל ללמוד עוד על בנדל הנכסים של סוכנות לקשפונט ממנהל המכירות שלנו איתי גז. אנא הזמן שיחה איתו באמצעות הלחצן למטה. באפשרותך לבחור את התאריך והשעה הנוחים לך ביותר.

לקביעת שיחה טלפונית

** האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד, אין לראות בו משום ייעוץ ו/ או המלצה להשקעה. כל השקעה נושאת עימה סיכון להפסד כספי. בהתאם לתקנות הרשות לני"ע בכוונתנו לשתף בפרטי ההשקעה עד 35 ניצעים בלבד

 

מקורות

  1. airbnb.com
  2. roommatesbudapest.com
  3. tradingeconomics.com
  4. numbeo.com
  5. globalpropertyguide.com