בלוג REALTY BUNDLES | REALTY BUNDLES

נשות הנדל”ן: כך נשים נכנסו לעולם השקעות הנדל”ן ונתנו השראה לאלפים לקחת את חייהן בידן

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים לוקחות שליטה מלאה על מצבן הפיננסי ועל הדרכים להגדיל את ההון שברשותן ביניהן גם בהשקעות בשוק הנדל”ן ברחבי העולם. סמנכ”לית הפיתוח העסקי של חברת REALTY BUNDLES סיפרה על כניסתה לעולם הנדל”ן וראיינה שתי משקיעות נדל”ן שהחליטו להיות תלויות אך ורק בעצמן

עולם הנדל”ן שהיה במשך שנים מורכב בעיקרו מרוב גברי, מביא בשנים האחרונות יותר ויותר נשים שמתעניינות בהשקעות בכלל והשקעות נדל”ן בפרט, ונותנות השראה לנשים נוספות להתעניין ואף להתמקצע בתחום זה. קהילות של נשים המדברות על נדל”ן כוללות בתוכן עשרות אלפי חברות ויזמות נדל”ן פורצות בשווקים בישראל וברחבי העולם. 

דנה פיסטוקצ’י המשמשת כסמנכ”לית פיתוח עסקי בחברת REALTY BUNDLES, חברת סטארטאפ ישראלית שפיתחה אפשרות להנגיש לכולם השקעות של קרנות נדל”ן בחו”ל – בעיקר באירופה וצפון אמריקה, סיפרה על הדרך שלה לעולם הנדל”ן. “אני בת 37, נשואה לאורן ואמא לשלושה ילדים מדהימים דור (9), מאי (5) ודניאל (2). אני מאוד מאמינה בפלטפורמה שלנו ובשינויים שאנחנו מביאים לעולם ההשקעות, ובכלל לאפשרות של פיזור ההשקעות על ידי השקעות מרובות בסכומים קטנים יוצרים השקעות סולידיות ויציבות”.

“בפן האישי חשוב לי להראות לילדים שלי ולילדה שלי בעיקר, שאמא יודעת לעשות הכל ובעיקר להצליח בהכל, ולתת לה דוגמא אישית שהשמיים הם הגבול וכל חלום שיהיה לה הוא בר השגה. במקצועי אני עורכת דין, אך מבחירה מעולם לא עסקתי במקצוע הזה. אני חייה ונושמת את עולם הפיתוח והמכירות מאז שאני זוכרת את עצמי. יש לי את הזכות לעבוד בחברה שמנגישה את קרנות הנדל”ן הגלובלי לכולם, ונותנת אפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו להשקיע סכומי כניסה קטנים בקרנות נדל”ן בינלאומיות. אנחנו מאפשרים לפזר את ההשקעות במספר רחב של בנדלים ולמעשה מפזרים את ההשקעות בקניית יחידות השתתפות, שאין להם קורלציה לשוק ההון”.

“אני מאוד מאמינה בעשייה נשית ובהובלת השינויים הצפויים לנו בכל התחומים בתחום ההשקעות בפרט. 

בפלטפורמה שלנו, אנחנו רואים את הגידול וההתפתחות של נשים בעולם ההשקעות. נועם עמרם, המנכ”ל הבעלים והיזם, מאוד מאמין בעשייה נשית. אנחנו גם נשים, גם אמהות, גם ילדות, גם קרייריסטיות, וגם יודעות ליזום לנהל עסקים ולהשקיע בנדל”ן. הכל נגיש היום ויש אפליקציות ואפשרויות שמנגישות עבורנו את ההשקעות בנדל”ן בחו”ל, כל אחת ואחת מאיתנו יכולה להשקיע ולעשות תשואות בהשקעות אלטרנטיביות גלובליות”.

דנה פיסטוקצ’י שוחחה עם שתי נשים שהחליטו לעשות את הצעד ולהיכנס לעולם ההשקעות. אריאלה וולף, משקיעה מובילה של החברה, עורכת דין בעלת מניות ב-REALTY BUNDLES, ששיתפה בהחלטה שלה לרכוש ידע בתחום ולקחת חלק במשחק העולמי של השקעות נדל”ן. 

אריאלה, ספרי לנו קצת על עצמך

“אני עורכת דין מעל 20 שנה בתחום אזרחי-מסחרי, עסקתי במקצוע באופן ישיר כעשור, כליטיגלטורית יועצת משפטית ראשית של שתי חברות בתחום הרכב. בשנים האחרונות אני עוסקת בתכנון פיננסי וליווי משקיעים. התהליך כולל בעצם מיפוי המצב הפיננסי של הלקוח בכל ההיבטים הפיננסיים שלו, בין אם הוא שכיר או עצמאי, אבחון המצב הפיננסי, והמלצה לפעולות בתחום ההשקעות שמותאמות לצרכי הלקוח נסיבותיו האישיות”.

למה בכלל להשקיע?

“מדינת ישראל היא מדינה רבויות משברים. המציאות עולה על כל דמיון ובכל רגע נתון אנשים נאלצים להתמודד עם משבר בקריירה שלהם, בכושר התעסוקה שלהם, מקורות הפרנסה שלהם נפגעים, וזה לא משנה אם הם שכירים שנאלצים לצאת לחל”ת, מפוטרים או אם הם עצמאים שהעסק שלהם שובק חיים. במדינה כמו שלנו, אולי יותר מכל מדינה אחרת, אנשים צריכים לדאוג לכך שיהיו להם מקורות הכנסה נוספים מלבד הפרנסה הרגילה שלהם, על מנת שבעיתות מצוקה עדיין יוכלו להביא כסף הביתה”.

איך בוחרים במה להשקיע?

“בחירה של השקעה נכונה שונה מאדם לאדם. היא תלויה בהרבה פרמטרים כמו הגיל של המשקיע, מה כבר יש לו בתיק ההשקעות, מה טווח ההשקעה שרצוי לו – השקעה לתקופה קצרה, בינונית או ארוכה, האם הוא מחפש השקעה שהיא נזילה או שהוא יוכל להיפרד מהכסף לתקופה מסוימת, האם המשקיע זקוק להשקעה שהיא עם חלוקה שוטפת של תשואה או האם זה בסדר להיכנס להשקעה שמניבה רווחי הון רק בסוף התקופה. החיבור של משקיע להשקעה ספציפית תלויה במספר קריטריונים שונים, כאשר לכל משקיע צריך להתאים את ההשקעה הרלוונטית. יכולים להגיע שני אנשים באותו גיל עם אותו סכום השקעה וההשקעה שתוצע להם – המענה או הפתרון – יהיו שונים.

האם את רואה חשיבות מיוחדת שנשים יכנסו לעולם ההשקעות ?

“חד משמעית כן. יש חשיבות מיוחדת לכך שנשים ישקיעו כסף, לא משנה אגב מה הסטטוס המשפחתי שלהן – האם הן נשואות, גרושות או אמהות חד הוריות. מאוד חשוב על מנת שהן תיצורנה עצמאות כלכלית מוחלטת, כלומר שהן תהיינה תלויות בעצמן ושהפרנסה שלהן לא תלויה באף אדם אחר מלבדן. אנחנו מודעים לשיעורי הגירושין בישראל שרק הולכים וגדלים עם הזמן, ולכן חשוב שהן תפתחנה את העצמאות הכלכלית שלהן. מחקרים גילו שנשים יותר זהירות בהשקעות, ולכן הן מפסידות פחות כספים מגברים בהשקעות. הן מקבלות את ההחלטות באיטיות, ולכן כשהן בוחרות בהשקעות לרוב ההשקעות הללו יותר יציבות ואיכותיות ומכאן שהן גם מפסידות פחות כסף. אמנם נשים בממוצע משקיעות פחות מגברים, אבל אנחנו רואים יותר ויותר נשים בתחום ההשקעות ויש גידול משמעותי של נשים משקיעות בשנים האחרונות”.

במה REALTY BUNDLES שונה מחברות אחרות העוסקות בהשקעות?

“החברה פיצחה בעיניי נוסחה המאפשרת לכל משקיע להשתלב בפלטפורמה, בגלל המתווה המיוחד של ההשקעות שלה. REALTY BUNDLES עונה למעשה על צרכים שכל משקיע רוצה. הצורך הראשון של פיזור ההשקעות – שנכנסים להשקעה בפלטפורמה, מראש ההשקעה מפוזרת על פני עשרות נכסים. פיזור כספי ההשקעה למעשה ממזערת את הסיכונים שקיימים ממילא בכל עולם ההשקעות. דבר נוסף שהפלטפורמה מאפשרת זה כניסה להשקעה בסכומים מאוד נמוכים. בהשקעות מסוימות אפשר להיכנס גם עם סכום של 1,000 ש”ח בלבד דבר שאינו קיים בהשקעות נדל”ן”.

דנה פיסטוצ’י שוחחה גם עם אורית סופר, יזמית ועצמאית בת 50, הנמצאת בזוגיות עם שני ילדים מקסימים.

אורית, מתי התחלת להשקיע בנדל״ן ולמה?

“התחלתי להשקיע בנדל”ן בעקבות כספים פנויים שהיו לי ורציתי למנף. לפני שנה חיפשתי עוד ערוצי השקעה ורציתי לנסות לחפש אלטרנטיבות להשקעה שיניבו לי הכנסה שוטפת ולא רק צבירה וכך הגעתי ל-REALTY BUNDLES”.

למה את מאמינה בעשייה ובחזון של REALTY BUNDLES?

“הפלטפורמה הייתה הפתרון האולטימטיבי לסוגי ההשקעות שחיפשתי. מצד אחד השקעות בנדל”ן ומהצד השני בלי עלויות ופרוצדורות של רכישת נכס והתעסקות עם דיירים וכל הבירוקרטיה. ההשקעות מפוזרות בעשרות רבות של פרויקטים שונים, שלמעשה אם פרויקט אחד נכשל, יש פרויקטים רבים שמגבים אותו”. 

מה את חושבת על נשים משקיעות?

“מאוד חשוב בעיני שנשים יעסקו וינהלו את הכספים שלהן, וישמרו על הכספים שלהן בהסכמי הפרדה רכושית בנישואין או בכל זוגיות. חשוב לדעתי להיות אקטיביות ולהשקיע את כספן באופן אקטיבי”.

למה החלטת להשקיע דווקא ב-REALTY BUNDLES?

“מאוד התחברתי לפלטפורמה של REALTY BUNDLES. חברות אחרות שמציעות כניסה להשקעות בחו”ל מציעות בדרך כלל השקעה ספציפית לתקופה קצרה, ויש רמת סיכון גבוה וזה פחות התאים לי. העדפתי פרויקט מפוזר, שאין לי בו התעסקות מלבד התשואות שאני עוקבת אחריהן, כך שהכסף כל הזמן בפעולה ומגדיל את ההשקעה בו כל הזמן”.


**אזהרת סיכונים
האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד, אין לראות בו משום ייעוץ ו/ או המלצה להשקעה, ובכל השקעה יש סיכון להפסד כספי ההון שלך נמצא בסיכון ותשואות אינן מובטחות. ערך ההשקעה שלך עשוי לרדת כמו גם לעלות ולא תוכל לקבל בחזרה את מה שהשקעת אם מחירי הנכסים יירדו. יחידות הקרן אינן ניתנות למימוש.
תחזיות ביצוע אינן מדדים מהימנים לתוצאות עתידיות ואין להסתמך עליהן. ביצועי העבר אינם מדד אמין להערכות שווי עתידיות, תזרימי הכנסה או תוצאות. ההשקעות הן באירו ותנודות בשערי החליפין עשויות להשפיע על כל התשואות אם תשקיע במטבע שאינו אירו.
קראו את אזהרת הסיכונים המלאה שלנו כאן

לפרטים נוספים

בלחיצה על 'שליחה' אתם מאשרים שקראתם וקיבלתם את התנאים וההגבלות של האתר, מדיניות הפרטיות ואזהרת הסיכונים.

ברצוני להתעדכן בבנדלים של הנכסים העדכניים ביותר, חדשות, אירועים ועדכונים.