בלוג REALTY BUNDLES | REALTY BUNDLES

סיכום הישגי 2023 והיעדים ל-2024 – 2027! 🌟

בעודנו נכנסים לשנת 2024, אנחנו שמחים להזמין אותך להצטרף אלינו לסקירה על הפעילויות של REALTY BUNDLES בשנת 2023. שנה בה ניווטנו בטריטוריות לא ידועות, ניצלנו הזדמנויות וחיזקנו את המחויבות שלנו לספק לכם השקעה שאין שניה לה. מההתפתחות של השקעות אונליין ועד יציאה להזדמנויות נדל”ן בינלאומיות, ההישגים שלנו רבים ומגוונים.  אנחנו בעיצומו של המסע המשותף שלנו, שבו כל הצלחה של החברה היא הצלחה  שלכם והרבה בזכותכם.

  1. עדכוני באנדלים והשקעות.
  2. שווקים ושותפויות חדשות באירופה.
  3. עדכוני מוצר ושיווק.
  4. תוכניות לשנת 2024-2027.

עדכוני באנדלים והשקעות

  • במהלך 2023 השקענו ב-27 פרויקטים חדשים והשלמנו בהצלחה 13 פרויקטים.
  • השקנו את “בנדל צפון אמריקה”, והנגשנו למשקיעים שלנו ההזדמנויות חדשות בשוק הנדל”ן של ארה”ב וקנדה. הבאנדל כבר השקיע בשני פרויקטים בקנדה (באונטריו ובמרכז העיר טורונטו) וב-3 פרויקטים בארה”ב (באטלנטה וקנזס סיטי).
  • הישג חשוב נוסף היה כניסת “בנדל אירופה” לשוק הנדל”ן הצרפתי, עם שני פרויקטים חדשים: האחד באזור יוקרתי של פריז והשני בעיר סנט אטיין.
  • בבאנדל בודפשט שינינו את אסטרטגיית ההשקעה שלנו ליצירת רווחיות גבוהה יותר. המאמצים הנוכחיים שלנו מתמקדים בבניית דירות על גגות במרכז העיר היוקרתי של בודפשט. ההשקעות החדשות מתאפיינות כבעלות פוטנציאל רווח גבוה. שינוי אסטרטגי זה מתיישב עם המחויבות המתמשכת שלנו לטיפוח חדשנות ויזמות.

שווקים ושותפויות חדשות באירופה

חתמנו על הסכמים עם חברה ליטאית בשם InRento, והרחבנו את ההשקעות שלנו לפרויקטים פוטנציאליים בסיכון נמוך יחסית. נכון לעכשיו, ההיצע  שלהם מורכב מהשקעות בפרויקטי חוב ברחבי ליטא, פולין וספרד.

אנחנו גם מנצלים הזדמנויות חדשות בשוק הצרפתי עם השותף החדש שלנו Raizers. חברת Raizers מוסדרת בצרפת ומספקת לנו גישה לפרויקטי נדל”ן בשוויץ, בלגיה, צרפת ולוקסמבורג. המומחיות הענפה של החברה בנדל”ן בפריז מחזקת עוד יותר את השותפות המבטיחה הזו.

חתמנו הסכם עם Nordstreet ששינתה באופן קיצוני את הזדמנויות ההשקעה בנדל”ן שמוצגות בפנינו עם פרויקטי נדל”ן איכותיים בצפון אירופה. אנחנו מתכננים לבצע את ההשקעות הראשונות שלנו עם Nordstreet כבר בשנת 2024.

שיתופי פעולה אסטרטגיים בעולם הפיננסי

  • השנה REALTY BUNDLES השיקה יחד עם סניף בנק ישראלי, אפשרות לקבלת הלוואות למשקיעים ישירות לטובת השקעות בבאנדלים ובתנאים מועדפים לעומת מה שהם היו מקבלים כלקוחות רגילים. אנחנו צופים להרחיב את הפעילות הזו גם לחברות אשראי בהמשך.
  • המרות מט”ח: חתמנו על הסכם עם חברת Okoora, פלטפורמה ישראלית מבוססת ענן לניהול מטבעות עסקיים אוטומטיים. השירותים הניתנים על ידי Okoora מפשטים את הפעולות בפעילות המט”ח שלנו בצורה הרווחית ביותר, הן עבור העסק שלנו והן עבור המשקיעים בבאנדלים שלנו ומאפשרים לנו למזער את עמלות המרת מטבעות בעסקאות.

עדכוני מוצר ושיווק

הפלטפורמה שלנו עברה שיפורים משמעותיים, תוך התמקדות בשיפור הממשק וחווית המשתמש של משקיעי הבנדלים שלנו. יש לציין כי משקיעים יכולים כעת לראות כיצד כספם מושקע בכל נכס בתיק.

השקנו את אפליקציית REALTY BUNDLES לנייד, שנועדה לפשט את תהליך ההשקעה עבור המשתמשים, במיוחד במכשירים ניידים. האפליקציה הידידותית למשתמש מציעה נוחות, קלות ומעקב אחר ביצועים בזמן אמת 24/7.

בשנת 2023 חתמנו ​​על הסכם עם פלטפורמת הכר את הלקוח (דרישה רגולטורית) מהמובילות בשוק Ondato, המשלבת את כל הכלים הדרושים ל- Know-Your-Customer (KYC) ולמניעת הלבנת הון (AML) ושירותי זהות דיגיטלית לאימות זהות לקוח בטוחה. בסוף השנה, התחלנו בתהליך אינטגרציה של שירות זה עם הפלטפורמה שלנו.

אמון מהלקוחות הוא הדבר הכי חשוב לכל עסק, מודל הבאנדל והחברה מאז השקת השירות בארץ רכשה את האמון של קהילת המשקיעים והציבור, זה מתבטא בסוף בהפחתה משמעותית של עלות הרכשת הלקוחות  מ- 30% ב 2021 ל-4% בסוף 2023.

היכרות עם המצטרפים החדשים אלינו בשנת  2023! המשפחה שלנו התרחבה עם אנשי מקצוע חדשים, בהתאמה לאתגרים ולייעדים שלנו, הכירו את המוחות החדשים שמעצבים את העתיד של REALTY BUNDLES.

תוכניות לשנת 2024-2027

שנת 2024 והשנים הקרובות בכלל, יהיו שנים משמעותיות עבור החברה. אנחנו מתכוונים להגיע לכל בית בישראל ולהתרחב מעבר לגבולות ישראל כדי להקיף את השווקים האירופיים והאמריקאים, ולהרחיב עוד יותר את בסיס הלקוחות שלנו.

מה צפוי לנו ב 2024

התחלנו לעבוד על נושא התשקיפים מהרשות לניירות ערך, שיאפשר לנו לבדל את עצמנו בנוף הישראלי בין ים של השקעות לא מפוקחות ולתת לנו יתרון משמעותי. התשקיפים יאפשרו לנו לעשות הסכמים אסטרטגיים עם מגוון חברות, כמו חברות כרטיסי אשראי שיכולות להציע את ההשקעות שלנו ללקוחות שלהן. אנחנו עובדים עם משרד עורכי הדין ברנע בצד המשפטי ו-BDO בצד החשבונאי, ומצפים לקבל את אישורה של הרשות ברבעון השלישי של 2024 לתשקיף הראשון.

בסוף 2023 חתמנו ​​על הסכם עם מנהל קרן מורשה ECM – Eleon Capital Management המחזיק ברישיון AIFM – ניהול קרנות השקעות אלטרנטיביות, יחד נרחיב את המותג REALTY BUNDLES על פני כל אזור האיחוד האירופי ונגיע למשקיעים אירופאים רבים לבנדלים שלנו. אנחנו מצפים להתחיל שיווק בקנה מידה קטן כבר מהמחצית השנייה של 2024 ולהרחיב משמעותית בשנת 2025.

בהתבסס על הניסיון הרב של השקעות בפרויקטי נדל”ן בחו”ל אותו צברנו במהלך השנים האחרונות, אנחנו יוצרים כעת אפיקים חדשים עבור המשקיעים שלנו על ידי הקמת באנדלים חדשים באירופה ובארה”ב. שני באנדלים יוקדשו להשקעות מימון חוב ליזמים כנגד בטוחה נדלנ”ית, הלוואות לפרויקטים בעלי הכנסה קבועה המוצעות על ידי חברות יזמיות שונות, ניהול נכסים והשקעות מנוסות בפיקוח השותפים האמינים שלנו ב-10+ מדינות האיחוד האירופי וארה”ב. הבאנדלים מתאימים במיוחד  למשקיעים שונאי סיכונים. באנדלים נוספים יפתחו ונעדכן עליהם סמוך לפתיחתם.

 לאחרונה התחלנו באינטגרציה עם השירותים של Ondato ושילובם בפלטפורמה ובאפליקציה לנייד שלנו, Ondato מספקת שירותי בדיקות KYC ו-AML מהירות ואמינות והיא נפוצה מאד ברחבי שרותי פינטק רבים.

שיפרנו את חשבון המשתמש, המשלב אלמנטים של ויזואליזציה וניתוח, כדי לשפר את חווית המשתמש ולהקל על ניתוח קל יותר למשקיעים. כעת כל משקיע יכול לצפות כיצד הכספים אותם השקיע מחולקים ע”פ נכסים שונים, אנחנו נמשיך לשפר את חשבון המשתמש שיכלול איחוד של עסקאות\השקעות באותו הבאנדל, מפה הכוללת את כל הנכסים ועוד. 

לאחר שהורדנו את עלויות הרכשת הלקוחות בצורה משמעותית בשנים האחרונות אנחנו מגדילים ב 2024 משמעותית את התקציב לשיווק.  תקציב השיווק שלנו במחצית השנייה של 2024 ולאורך 2025, צפוי להיות גבוה פי 20 מאשר ב-2023.

מה צפוי לנו ב 2025

אנחנו צופים מעבר לרווחיות באמצע שנת 2025, זו אבן דרך משמעותית לחברה שתאפשר לנו עצמאות כלכלית.

 לאחר קבלת תשקיפים בשנת 2024 אנחנו מתכננים להנגיש את הבאנדלים שלנו להשקעות ב-IRA  Individual Retirement Account, זהו צעד חשוב מאוד שימצב את החברה במגרש של שחקנים גדולים מאוד. עם גישה לכספים שנשמרים לפנסיה, זהו סכום פוטנציאלי עצום מאוד. אנחנו מתכננים להציע אפשרות זאת באמצעות רשת סוכני ביטוח ומתכננים פיננסיים.

בשנת 2025, בעקבות ההסכם שנחתם לאחרונה עם חברת Eleon Capital Management, ורכישת קרן נדל”ן בעלת תשקיף, אנחנו מתכננים להגדיל את נפח המכירות פי כמה ולשווק במדינות האיחוד האירופי, ולהשיג לקוחות חדשים מכל רחבי אירופה.

מה צפוי לנו ב 2026

אנחנו מתכננים להרחיב את פעילות החברה לשווקים חדשים בארה”ב לאחר קבלת הרישיון המתאים, שיאפשר לנו לשווק את הבאנדלים שלנו לאזרחי ארה”ב. ארה”ב היא הכלכלה הגדולה בעולם והיא בהחלט שוק אטרקטיבי עבור השקעות בבאנדלים שלנו. נקבל את הרישיון לפעול באותו שוק מהרשות לני”ע האמריקאית ה-SEC ישירות או באמצעות שותפויות עם חברה בעלת רשיון.

מה צפוי לנו ב 2027

לאחר שנשיג את אבני הדרך המשמעותיות של 2024 – 2027 ומתוך הבנה  של הפוטנציאל   העצום שלנו בשווקים האירופיים והאמריקאיים, אנחנו מתכננים הנפקה משמעותית בשנת 2027. ההנפקה תאפשר לנו להפוך לפלטפורמה מוכרת בכל העולם. הפרטים באיזו בורסה ובאיזה שווי עדיין לא ידועים לנו, מוקדם קצת להתעסק בנושא.


**אזהרת סיכונים
האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד, אין לראות בו משום ייעוץ ו/ או המלצה להשקעה, ובכל השקעה יש סיכון להפסד כספי ההון שלך נמצא בסיכון ותשואות אינן מובטחות. ערך ההשקעה שלך עשוי לרדת כמו גם לעלות ולא תוכל לקבל בחזרה את מה שהשקעת אם מחירי הנכסים יירדו. יחידות הקרן אינן ניתנות למימוש.
תחזיות ביצוע אינן מדדים מהימנים לתוצאות עתידיות ואין להסתמך עליהן. ביצועי העבר אינם מדד אמין להערכות שווי עתידיות, תזרימי הכנסה או תוצאות. ההשקעות הן באירו ותנודות בשערי החליפין עשויות להשפיע על כל התשואות אם תשקיע במטבע שאינו אירו.
קראו את אזהרת הסיכונים המלאה שלנו כאן

לפרטים נוספים

בלחיצה על 'שליחה' אתם מאשרים שקראתם וקיבלתם את התנאים וההגבלות של האתר, מדיניות הפרטיות ואזהרת הסיכונים.

ברצוני להתעדכן בבנדלים של הנכסים העדכניים ביותר, חדשות, אירועים ועדכונים.